Tellimise tingimused
Kuidas tellida?
* Kui olete leidnud sobiva toote, siis vajutage toote juures olevale nupule "Lisa tellimusele". Peale seda tekib "Vaata olemasolevaid tellimusi".
* Tellimuse sisu vaatamiseks vajutage "Vaata olemasolevaid tellimusi" lingile. Sealt saate tagasi sirvima "Tagasi" nupuga. Tellimuse vormistamiseks sisestage enda kontaktandmed, kätte saamise viis ja vajadusel lisainfo. Vajutage nupule "Saada".
* Peale tellimuse kinnitamist kuvatakse ekraanil teade "Tellimus on edastatud. Vastame esimesel võimalusel."
* Saadame teile e-maili, kus täpsustame tellimuse ja paki saatmise viisi ja hinna.
Kuidas toimub tasumine?
* Kui soovite kaupa posti teel, siis saadame e-arve. Kui arve on makstud, siis saadame paki teele saaja kulul. Kui arve summa on üle 25 € ja kasutate pakiautomaati (kas Omniva või SmartPost), siis saatekulu ei lisandu.
* Kui soovite kauba kätte saada meie kauplusest, siis saadame kinnitava e-maili. Kohapeal saate tasuda kas sularahas või kaardiga.
Kuidas tellitud kaubad Teieni jõuavad?
* Tellitud kaubad paneme pakiga teele hiljemalt tasumisele järgneval tööpäeval. E-arvel on märgitud ka paki saatmise kulu vastavalt Omniva või Smartposti pakiautomaadi hinnakirjale. Kui arve summa on üle 25 € , siis saatekulu ei lisandu. Kui teil ei ole võimalik kasutada pakiautomaadi teenuseid, siis saame kasutada mõnda muud teie poolt soovitatud kullerteenust (märkige lisainfosse). Saatekulu tasub saaja.
* Juhul, kui ilmneb, et Kingiabi ei saa Teile saata soovitud kaupa, siis võtame Teiega ühendust, teavitades soovitud kauba puudumisest. Teil on võimalik valida puuduva kauba asemele midagi muud või loobuda tellimusest.
* Meie klienditeenindus võtab Teiega ühendust juhul, kui paki saatmine viibib.